Els dimarts és un dels nostres dies preferits! Podem anar a la sala i a la classe del Drac! Tots col·laborem per treure’ns les sabates i posar-nos els mitjons antilliscants i quan estem preparats ens n’anem cap allà. Com que la classe del Drac i la sala comuniquen, obrim la porta i cadascú pot escollir amb què pot jugar.
A la sala ens hi anem trobant propostes diferents durant tot l’any, però l’estrella sempre són aquests mòduls de psicomotricitat. A saltar s’ha dit! I la Martina i la Laia retraten i animaven a tots els saltadors.
A la classe del Drac sempre hi trobem materials que ens criden molt l’atenció. Ens encanta canviar d’espai! A més, recordem quan érem més petits i aquesta era la nostra “cova”.
Visca els dimarts!