Hi ha propostes que oferim als infants que gaudeixen d’una gran rebuda. Ho veiem de seguida, i és que poden estar molta estona jugant amb els materials proposats.
Avui hem presentat rotllos de paper de vàter penjats d’una corda. També hi havia presentats a terra papers de celofana de diversos colors. La proposta ha donat molt de joc i els infants han estat llençant enlaire els papers, cobrint-se entre ells, llençant-se a terra per embolicar-s’hi, estripant-los i trepitjant-los. Quantes possibilitats.
S’ha creat un clima d’eufòria a la classe, amb moments de rialles, complicitat i bromes entre els infants. Han gaudit molt de la proposta, ja que els ha permès descarregar energia de forma alegre i divertida!
Ara entenc moltes coses a casa amb el paper de wc, sempre que el veu és una festa! Una activitat molt xula!
M'agradaM'agrada