Filosofia a l’escola

Ja portem unes quantes sessions de filosofia amb el grup de Diables. Duem a terme les activitats amb petits grups d’entre 5 i 10 infants, per tal que hi hagi un ambient distés, relaxat i de confiança, i cadascú pugui dir la seva en relació al que oferim en cada sessió.

Hem començat amb la proposta filosòfica relacionada a una obra d’art, en aquest cas L’arbre de papaia, un quadre que ofereix possibilitats als infants de fer hipòtesi, reconèixer imatges i anticipar situacions futures dels personatges reflectits. Es creen situacions de respecte a la paraula dels companys, s’educa l’hàbit d’escoltar els demés i sorgeixen multitud de respostes en els infants que ens mostren les seves capacitats en relació a la lectura de la imatge.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )