El pallasso Tito ha vingut a l’escola

Durant el mes de febrer a l’escola hem explicat el conte del Pallasso Tito, un pallasso que fent malabars perd el seu nas, va a la botiga de nassos i no troba cap nas rodó i vermell com el seu.

Es posa trist i quan torna al circ per explicar-li al director que no té nas i que pot ser no farà riure a les nenes i als nens el director del circ l’anima, dient-li que ell és el millor pallasso del món, i que confiï en ell mateix.

Aleshores surt a la pista del circ i comença a fer malabars davant del seu públic i … zas, apareix el seu nas.

Aquest conte tan especial, l’hem representat durant el mes de febrer, i els infants dels grups de 2-3 anys han pogut viure tota aquesta història tan bonica i entranyable.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )